Vill bryta loss och bli någon annan,

Skrivet den 2014-01-26 Klockan 14:19:00 / Allmänt / 0 Kommentarer

Ibland är allt jag känner för att packa en väska och dra iväg någonstans. 
Är trött på vardagen. 
Vill leva och uppleva. 
Vill vara med om nya saker, och då menar jag inte nya vardagliga saker. 
Vill vara med om oväntade saker, se nya platser, nya ställen som jag aldrig besökt förut. 
Vill lämna allting här hemma bakom mig och inte titta tillbaka. 
Vill inte fly, utan bara hitta ett ställe där jag har det bättre. 
Där jag mår bättre. 
Vill inte tänka på problem eller lösningar, vill slippa tänka på allt som är krångligt. 
Vill vara lycklig och glad. 
Vill åka till något av de ställena jag alltid drömt om att besöka och göra saker jag alltid drömt att göra. 
Det är exakt vad jag känner för just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback