Fan vad allting suger ibland

Skrivet den 2014-02-03 Klockan 14:58:33 / Allmänt / 1 Kommentarer

När man har rivit ner sitt liv för många gånger slutar man att bygga up fasaderna igen, 
och utan att ha tänkt igenom något,
så slänger man sig ut igen med insidan på utsidan och väntar till någon skjuter en. 
Har aldrig tänkt igenom någonting innan jag gjort det.
Har aldrig bromsat när jag känt att saker gått för fort. 
Jag sätteralltid allt på spel men vad spelar det för roll när ingenting har värde längre,
lovar aldrig mer varje gång. 
Men jag håller aldrig någonting. 
Kommer aldrig lita på mig själv. 
För jag har svikit allt. 
Hur har jag hamnat här? 
Jag har blivit allt jag hatar och hatar allt jag är. 

Kommentarer
Postat av: pervers gubbe

dude sluta lipa, du är go som du är.

Svar: Haha jag lipar inte, det är bara så jag känner :) Tackar så mycket!
Nathalie takacs

2014-02-03 @ 15:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback