My pray for love.

Skrivet den 2014-11-12 Klockan 23:54:24 / Allmänt / 2 Kommentarer

Jag minns hur vi kunde ligga i din säng, bara hålla om varandra, känna din andetag i min nacke, höra fina ord viskas i mina öron, känna händer som letade sig till mina händer och kyssar längs halsen. 
Ibland kunde vi ligga dör i evigheter, ibland sa vi inte ens någonting, vi bara låg där tills vi somnade.
Och det var det bästa av allt, att somna i din famn och sedan vakna upp i den. 

Och vet ni vad? 
Ibland kan jag ligga i min säng och öåtsas att hon ligger där bakom mig, andas i min nacke, viska fina ord i mina öron, känna en hand som leter sig till min, kyssar längs halsen. 
Men det är bara ibland.
Ibland kan jag viska ord till henne men inte få något svar tillbaka.
Då låtsas jag som att hon har somnat och när jag vaknar upp på morgonen efter så är hon borta.
Då brukar jag ta ett djupt andetag och låtsas som att vi aldrig fanns, att vi aldrig kysstes, att vi aldrig var så nära men ändå så långt bort, att vi aldrig sa farväl på ett förfärligt sätt. 
Men sån är kärleken och ibland gör kärlek ont.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra skrivet:)

2015-06-17 @ 23:46:35
Postat av: Anonym

bra skrivet:)

2015-06-17 @ 23:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback