Lycka är inget för såna som jag.

Skrivet den 2014-01-10 Klockan 00:15:31 / Allmänt / 0 Kommentarer

HAN.

- alla liksom försöker berätta för mig, säga vad jag ska göra, säga '' han förtjänar dig inte. '' 

Men vad vet dom. 
Vad vet dom om hur mycket han har gett mig. Vad vet dom om vad som händer i min kropp när han kollar på mig och ler. Vad vet dom om hur många gånger han har torkat min tårar på nätterna då jag känt mig värdelös. 
Vad vet dom om hur han har byggt upp mig varje gång jag har varit trasig. 
Alla förtjänar en andra chans, även han. 
Utan han blir hela min värld död och svartvit, därför förlåter jag honom. 
Men jag kommer inte förlåta honom en gång till, så snälla baby, gör inte min värld grå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback