In the end you've got to be your own hero.

Skrivet den 2014-01-12 Klockan 21:31:30 / Allmänt / 3 Kommentarer

Jag undrar om dina ögon lyser upp när du hör mitt namn - och jag undrar om jag alltid är i dina tankar - och åh vad jag undrar om du känner viljan av att vilja hålla om mig lika mycket som jag vill hålla om dig. 
Och jag undrar om du ritar hjärtan bredvid mitt namn, eller om din önskan handlar om mig när du ser ett stjärnfall, eller om du tänker på mig sekunderna innan du somnar. 

Eller kanske tänker du inte på mig alls. Och kanske har mitt namn ingen betydelse för dig, och kanske sover du fridfullt, utan en enda tanke på mig. 
Kanske tänker du inte på mig, men jag kan lova att jag tänker på dig mitt i natten, och ditt namn är i mitt huvud hela dagarna och jag hoppas att  kanske, även om bara ibland, så tänker du på mig med. 

Kommentarer
Postat av: Henke

Henrik heter jag, fast kallas förstås Henke :P Jag är 24år och kommer från Kalmar. Gillar att träna och spelar fotboll. Haha jag är ingen bra på att beskriva mig själv, jag tycker ofta att man bara låter tråkig :P hursomhelst, vore kul att maila istället :)

Svar: Har du kik så kan vi skriva där? :)
Nathalie takacs

2014-01-12 @ 23:32:55
Postat av: Henke

Nej har inte kik för att jag har ingen mobil för tillfället :( Det var därför jag var lite oldschool och frågade efter din mail istället hehe :)

Svar: sure, why not. [email protected] :)
Nathalie takacs

2014-01-12 @ 23:48:31
Postat av: Henke

Tack! Skickar strax :)

2014-01-12 @ 23:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback