Databashantering suger.

Skrivet den 2012-10-23 Klockan 10:01:43 / Allmänt / 0 Kommentarer

Bara så att alla vet om det så hatar jag databashantering. 
Sitter på Folketshus och ska sitta här hela dagen. 
Har precis gått igenom alla möjliga olika taggar i HTML koder för att göra en hemsida och tror ni inte att han går så fort fram att man knappt hinner skriva ner det ena då han börjar med det andra. 

Orkar inte. 
Som tur är det lunch om 1 timme för jag är verkligen sjukt hungrig och jag hoppas att det blir någon god mat idag. 
Efter lunchen har vi expo och ska fortsätta med våran fotoutställning som vi ska ha i vinter. 
'' En oas i vintern '' heter den och ni som bor i Nyköping/Oxelösund för jättegärna gå förbi kvarnen/forspromenaden i vinter då vi kommer att hänga upp våra bilder där. 
Mer information om när det blir kommer senare. 

Nu ska jag fortsätta med jävla skit databashanteringen och hoppas att jag förstår lite mer än förut. 
Nu jävlar ska jag fan förstå något så jag kan göra hemsidor sen! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback