Börja om på nytt.

Skrivet den 2012-11-29 Klockan 10:05:08 / Allmänt / 0 Kommentarer

Plötsligt finns inget annat än en blöt fläck på marken där mitt hjärta låg. 
Fläcken där mitt hjärta föll efter att ha rivits ut och blivit stampat på. 
Varje gång jag går förbi det speciella stället så rivs gamla minnen upp. 
Det är som det händer igen. 
Jag känner det. 
Jag känner att det händer. 
Varje gång ser jag den bilden i huvudet.
Den spelas på repeat. 
Hur jag står där och mitt liv rasar samman. 
Hur jag står där, ser allt jag har levt för försvinna och kvar står jag. 

Ensam och frusen en höstdag i april. 
Jag kommer ihåg det som igår. 
Dagen då mitt hjärta revs itu och aldrig kommer läka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback