Upp och iväg igen.

Skrivet den 2012-03-15 Klockan 10:07:57 / Allmänt / 0 Kommentarer

Nej jag har inte varit sjuk i över 1 vecka men jag har bara inte haft tid och ork till att blogga. 
Jag var helt upptagen i helgen, verkligen hela helgen, och sedan började ju skolan i måndags igen och sen dess har jag inte haft tid att sitta vid datan. 
Mycket plugg och annat som ska fixas. 

Nu sitter jag i skolan i ett grupprum och väntar på Nilla och Malin. 
Har precis redigerat klart alla bilder vi tog igår i fotostudion efter skolan och håller på att ladda upp dom på fb. :) 

Fick träffa Calle och Daniel igår från Eskilstuna som jag inte träffat på år och dag eftersom dom hade spelning här i Nyköping igår kväll. 
Jag, Nilla och Malin gick dit och sedan bestämde vi oss för att alla sova hemma hos Nilla. 
Tog busen till Vrena 22.10 och kom hem vid kvart i elva kanske. 
Började redigera bilderna men sen blev Nilla så trött så jag var tvungen att släcka ner. 

Imorse var det verkligen JÄTTEJOBBIGT att gå upp. 
Jag ville bara ligga kvar i sängen och dö. 
På ett ungefär var jag alltså så trött att min kropp orkade knappt ta sig upp ur sängen. 

Snart har vi rast och då ska vi ut i det fina vädret, sedan ska jag fortsätta att redigera några bilder till Foto B och C som jag ska visa upp på mitt betygsamtal med Emma i eftermiddag. 

Ta på er kläder och gå ut i det fina vädret!
Nu är våren äntligen påväg! 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback