Modell och helg.

Skrivet den 2012-03-16 Klockan 12:56:04 / Allmänt / 0 Kommentarer

Igår sov Nilla hos mig, jag färgade hennes hår, vi bakade kladdkaka vid halv elva på kvällen och hade det allmänt trevligt. 
Idag var jag modell åt Frida i min klass till en utav våra uppgifter och just nu sitter jag helt ensam i mitt klassrum och lyssnar på musik och inte gör ett skit egentligen. 
Väntar på att skolan ska sluta, ska se om jag är med Anton idag eller inte. Annars lär jag väl inte göra så mycket, får helt enkelt se hur det blir :)

Håller på att leta jobb och hoppas på att jag får något. 
Håll tummen för det, för det ska ialalfall jag göra! :) 

Ska kolla om det finns något mer att söka och hoppas att tiden går fortare. 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback