En fullspäckad helg och nu tillbaka till verkligheten.

Skrivet den 2012-03-05 Klockan 11:04:34 / Allmänt / 0 Kommentarer

Har inte skrivit något på hela helgen för min helg har faktiskt varit fullspäckad, tro det eller ej. 
Men i fredags så åkte jag hem tillsammans med Anton, var med när dom repade, sedan gjorde vi inte så mycket mer. Tog det lugnt bara och gick och la oss runt 11. 
I lördags åkte jag hem runt halv två, åkte direkt och var med Josse en stund, hann inte vara med henne så länge innan Nilla frågade om jag inte kunde sova hos henne så snart efter det kom hon och hämtade mig och så åkte vi runt lite i stan och vid 11 så bestämde vi oss för att åka hem. 
Igår så vaknad jag av att min kusins föredetta kompis ringde mig 06.08 för han var full, men som tur var lyckades både jag och Nilla somna om. 
Vid 10 gick vi upp, tog på oss kläderna och åkte till Oxelösund för att hämta Johanna. 
Kom hem till Vrena igen vid 1 typ, sedan fixade vi oss i ordning för att åka till Flen och kolla på Antons spelning i Musikdirekt. 
Var där till ungefär 6, åkte hem, hämtade min väska och fick sedan skjuts till Nyköping och vid 8 så satt jag på bussen hem. 

Min helg har alltså varit fullspäckad konstant och nu med ett ryck är man tillbaka i skolan. 
Snart är det iofs lov igen och det är hur skönt som helst! 

Nu sitter jag med matten i högsta hugg och ska försöka plugga lite till provet vi har imorgon. 
Får hoppas att det går bra! 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback