Torsdag 16/2-2011

Skrivet den 2012-02-16 Klockan 13:48:20 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter hemma i min säng medans de flesta andra är i skolan och har påbörjat mitt lov. 
Skulle egentligen behövt gått till skolan imorgon med eftersom Emma min lärare fortfarande är sjuk ( efter typ 7-8 veckor ) så fick vi flextid imorgon också så jag kan säga att mitt lov redan har börjat. 
Så otroligt skönt att få ett break från skolan nu och slippa allt som har med det att göra. 

Idag ska jag bara ta det lugnt, har nästan precis hoppat upp från sängen och tvättat ansiktet. 
Sitter och kollar runt lite på datorn och det lär jag väl göra resten utav dagen också. 

Imorgon så har jag inte planer men det kanske blir så att jag följer med Anton hem, vi får helt enkelt se vart dagen tar mig. :) 

Men nu tror jag att jag ska dra och göra ordning en god fruktsallad. Mums. 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback