Söndag 19/2 - 2012

Skrivet den 2012-02-19 Klockan 17:22:30 / Allmänt / 0 Kommentarer

Idag har jag ingen söndagsånget som jag brukar ha för nästa vecka är det lov vilket innebär att det inte är någon skola och som jag har längtat efter detta lov. 
Det har varit så efterlängtat ganska länge och nu är det äntligen här. 

Det tråkiga med det är att jag inte kommer kunna träffa Anton under hela veckan eftersom han åker till Sri lanka kl 11 ikväll och kommer hem nästa måndag. 
Inte alls liite avundsjuk, nej absolut inte! 

Medans jag kommer vara här hemma och frysa ihjäl av denna skitsnö som finns så ligger han där borta och solar järnet. Känns ju lite lagom surt! 

Men jag ska vara glad ändå, fick iallafall vara med honom i fredags innan han åker. 
Nu längtar jag bara tills han kommer hem. 


För övrigt så ska jag försöka knäppa några bilder idag, får se vad det blir på men ska iallafall ta tag i kameran och ge er några bilder ni kan kolla på. :) 

Nu ska jag gå och käka lite och ikväll kommer jag sitta bänkad framför TV11 och kolla på premiären av Big brother 2012! :) 


puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback