slut nu.

Skrivet den 2012-02-25 Klockan 19:38:47 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det är slut med godis, chips, glass, kaffebröd, donken och allt annat onyttigt för min del. 
Nu ska det tränas förjäves! 

Mamma ska köpa ett gymkort till mig i veckan och sen är det stenhård träning som gäller. 
Inget onyttigt alls, träna och äta rätt. 
Sommar är snart påväg och då ska jag vara fit for fight! ;)

Får se hur det går egentligen! Men jag håller hoppet uppe tills vidare iallafall! :)

För övrigt så är jag så sjukt trött på allt, och då menar jag allt. 
Jag sover nästan konstant, är trött på folk i allmänhet och trött på att vara så jävla snäll som jag är. 
Det är slut med att bli nertrampad och utnyttjad, det är slut med att vara den snälla lilla flickan som alla ser mig som. I'm done. 
Dags att börja sätta ner foten och visa att jag inte kan utnyttjas hur som helst. 
Jag kommer fortfarande vara jag, bara inte lika snäll och säga ja till allting för jag är trött på att alltid vara den som alla kommer till när innan annan finns, jag är trött på att vara en andrahans val, om inte ett tredjehandsval. 

Nu blir det förändring på hög nivå med en massa saker! :) 

Nu ska jag iallafall krypa ner i min lilla kuddhörna under mitt täcke och invänta gladiatorerna. 
Hoppas ni har en bra lördagskväll! :) 

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback