pluggar skallen av mig.

Skrivet den 2012-02-29 Klockan 18:38:24 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter och gör klart träningsdagboken som ska in innan kl 22.00 ikväll till min lärare, sen ska jag göra klart några fördjupningar också i idrotten men efter det hade jag tänkt att lägga ner pluggandet för ikväll iallafall för snart sprängs min hjärna efter allt plugg och mina ögon håller på att bli fyrkanta av denna dataskärm som jag sitter framför dagarna i ända. :o

Förresten, vad kan man köpa åt sin kille i halvårs present?
Har lite panik för jag vet inte vad jag ska köpa till Anton men känner ändå att jag måste köpa något.
Har ni något tips?!

Nu ska jag fortsätta att plugga med Eminem i öronen och hoppas på att bli klar snart! :)

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback