På banan igen!

Skrivet den 2012-02-15 Klockan 14:22:22 / Allmänt / 1 Kommentarer

Efter ett break från bloggen så jag har haft fullt upp med en hel del andra saker så är jag tillbaka på banan igen. 
Imorgon har jag flextid och nästa vecka är det lov. 
Det ska bli så otroligt skönt atyt få slippa skolan ett tag framåt nu för jag är så skoltrött nu och vill bara dö på allt plugg som ligger och väntar på mig. 

Under lovet har jag inte något speciellt planerat vad jag vet. 
Ska kanske träffa en gammal kompis och sen lär jag väl vara med Anton ganska mycket men jag tar en dag i taget och ser vart det leder mig. Min vecka kanske blir packad eller bara tom. Det återstår att se :) 

Nu sitter jag på engelskan och ska skriva klart min del av '' Presenting Sweden '' som jag gör tillsammans med Jenni. 
Sedan blir det hem till syrran, hämta grejerna jag lämnade kvar eftersom jag inte orkade dra med dom till skolan då min väska skulle väga ton. 

För övrigt så har jag bestämt att klippa mig till en helt ny frisyr! 
Kort ska det bli! 


blir att gå från detta, till: 


detta. 

Vad tror ni? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow! Det kommer att bli skit snyggt :D

2012-02-15 @ 15:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback