nu kör vi.

Skrivet den 2012-02-01 Klockan 11:44:52 / Allmänt / 0 Kommentarer

Skrillex – Bangarang EP - skrillex gör det. 

Detta är vad som spelas i mina öron just nu. 
Det är bra, det är bättre, det är bäst. 

Sitter i skolan och pluggar det allra sista i Svenskan. 
Imorgon ska jag till sjukgymnast kl 8 på morgonen och efter det så ska jag tillbaka till praktiken. 
På fredag är det den sista dagen på praktiken och det ska bli så satans skönt att komma tillbaka till skolan och ha vanliga lektioner. 
Vissa utav er kanske skulle tycka dt var skönt att knappt ha gjort något under dagarna i tre veckors tid men det är inte så kul som man tror att det ska vara. 
Vi har knappt gjort något som sagt och vårat projekt kunde inte ha failat mer än vad det har gjort. 

På fredag har jag och Anton också 5 månader tillsammans. 
Får se om den spenderas tillsammans med varandra eller på olika håll. 

Nu har jag lunch och sitter ensam i ett grupprum och lyssnar på musik. 
skönt faktiskt och nu ska jag försöka få hit Anton så han kan gå på min rygg. 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback