Det är bestämt.

Skrivet den 2012-02-27 Klockan 09:50:50 / Allmänt / 0 Kommentarer

Om ca 7 månader så gäller det. Då ska jag tatuera mig. 
Det är det enda jag längtar till tills jag fyller 18. 
Allt med krogen, firandet och presenter är bara bullshit. 

Vad är det som är så speciellt med 18? 
Visst, du får gå ut på krogen, köpa egna cigg/snus, tatuera och pierca dig utan föräldrars tillåtelse. 
Men om man inte dricker, man inte vill tatuer sig eller pierca sig, vad är det man ska se framemot? 
Ungefär så känner jag. 

Och det har jag sagt till mamma och pappa, att jag inte vill ha något när jag fyller, jag vill bara vara hemma och ta det lugnt och vara med Anton när jag fyller. Om jag får det så är min 18årsdag perfekt. 

Jag kommer inte gå ut på krogen när jag fyller, jag vill bara spy av tanken på alkohol och att dricka. 
Nej usch. 

Jag hoppas att det blir som jag vill, men det kommer nog bli bra hur som helst :) 



slänger in denna för att lätta upp stämningen. 
Sämst humor jag vet! men jag står för det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback