Onsdag 11/4 - 2012

Skrivet den 2012-04-11 Klockan 19:52:11 / Allmänt / 0 Kommentarer

Igår så åkte jag ju in till Nyköping på kvällen och mötte upp Anton, Kevin och Nicky efter att dom varit på bio. 
de kom till bussterminalen runt 21.15 och min och antons buss skulle inte gå förrän 22.10 och kallt som fan var det så efter ett tag så bestämde vi oss för att dra oss uppåt och hoppa på bussen lite senare för att få upp värmen lite. 

Vi kom hem runt 23.30 och då låg vi och bestämde vilken film vi skulle se. 
Jag ville kolla på Alvin and the chipmunks men den var för stor så det skulle ta en evighet för den att laddas ner, sedan ville han se Kogänget men den skulle också ta för lång tid så vi satte på Mulan istället som vi har kollat på typ 3 gånger men han har lyckats somna varje gång. 
Tror ni inte att han gör det den här gången också? 
Dock somnade jag också, vaknade av att datan lös och puttade till honom så han stängde ner den. 


Vid 11.15 ringde hans mamma och frågade om inte han kunde komma och jobba men eftersom jag var där så behövde han inte göra det. 
Vi gick upp, kollade på TV och åt frukost. 
Sedan åkte vi iväg till '' Steget in '' heter det för att kolla efter en cykel till Matilda, hans syster eftersom hon fyller år på lördag. 
Otur som vi hade så fanns det inga så vi åkte till Pontus och jag fick deras efterlängtade bandtröja. 
Tog på mig den och har haft på mig den ända sen dess. 
Så jävla snygg! :D 


Nu ska jag sätta mig och läsa min jävla engelskabok som måste göras.. 
Fuck that. 
Och på fredag så ska jag på Antons spelning i Trosa tillsammans med Josse och det ska bli så sjukt kul. :) 


Nej nu blev det alldeles för mycket text så jag avslutar här. 

Puss!


tröjan <3 

och här hittar ni deras två demolåtar: https://www.facebook.com/Deveye/app_178091127385
det är värt att gå in och lyssna. 
Ni lär inte bli besvikna! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback