Ny blogg och ny start.

Skrivet den 2012-04-27 Klockan 08:50:45 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det är fredag och jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering, men jag har varit upptagen med skola, kompisar och min nya blogg + design som min fina Elina har gjort och jag är supernöjd verkligen! 

Nu när jag har ny blogg kommer det inte betyda att jag lägger ner denna, utan jag kommer att ha båda men den andra bloggen har jag för att kunna skriva ner alla mina tankar om livet och framtiden och mina känslor som svallar uppochner som en bergochdalbana. 

Så följ den gärna också: 
http://unspokenmemories.blogg.se/



Sitter för övrigt i skolan fast jag är ledig men jag ska visa upp mina uppgifter i Foto B och C för Emma idag och sedan göra ett idrottsprov så jag var tvungen att komma, plus att jag hellre sitter här och umgås med mina kompisar istället för att sitta hemma och loda. 

Anton är snart påväg till Kalmar för en spelning och jag, Nilla, Kevin, Nicky, Johanna, Jennifer och Ida ska göra en liten överraskning till dom. En kul grej sådär och hoppas dom blir glada. :) 

Väntar på att Nilla ska komma tillbaka hit till mig i grupprummet så vi kan plugga tillsammans.
Orkar inte skolan egentligen, SÅ JÄVLA MYCKET att göra på lite mindre än en månad, men det måste göras. Tyvärr. 
Men det är fredag som sagt och jag är glad för det. 
Nu håller jag tummen för att det går bra för Anton på spelningen! 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback