Nu börjas det igen

Skrivet den 2012-04-16 Klockan 08:37:40 / Allmänt / 0 Kommentarer

Nu är lovet slut och skolan har börjat igen. 
Konstigt nog var det inte jobbigt att gå upp imorse vilket jag trodde det skulle vara med tanke på att jag har gått och lagt mig mellan 2-4 nästan varje dag på lovet. 

Känns som om jag inte riktigt är helt utvilad men det får man ta. 
Snart är det helg igen och det är bara ungefär 2 månader kvar till skolan slutar. 
Vilket inte är någonting egentligen. 
Men fan så sköt det ska bli med sommarlov. 
Mitt sista sommarlov någonsin. 

Nu sitter jag i skolan och inväntar svenskan som börjar om sisådär 5 minuter. 
Inte världens bästa start på dagen. 
Antagligen så ska jag fortsätta skriva på talet så det blir klart :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback