Efter en vecka och lite till är jag tillbaka!

Skrivet den 2012-04-10 Klockan 20:02:39 / Allmänt / 1 Kommentarer

oj oj oj.
Nu var det nästan 1½ veckan sedan jag skrev sist och riktigt skriva kan jag ju inte säga att jag gjorde. 

Men iallafall. 
Vi fick lov i onsdags och jag har haft fullt upp sedan dess fast samtidigt inte. 
Efter skolan i onsdags så fotade jag Johanna och Jennifer i studion i skolan, efter det drog jag hem. 
I torsdag var jag med jennifer, hennes pojkvän, sofia och fredrik en stund på kvällen. 
I fredags var vi hos mormor och morfar och firade påsk, eller så mycket firande blev det inte. 
Lagade mat och pratade. 
I lördags var jag hos Klara. Den mest händelserika kvällen på länge må jag säga men kul var det iallafall! :) 
I söndags så skulle jag varit med Anton men han dissade mig, och sedan så låg jag bara och gjorde igenting. 

Ny vecka igår och då var jag med Josse som jag inte hade träffat på hur länge som helst och det var riktigt kul. Mycket skratt om och om igen. 

Idag så har jag inte gjort så himla mycket men snart ska jag alldeles strax få skjuts in till stan utav mamma för att träffa Anton och sedan åka hem till honom. 
Kommer hem runt halv tolv ikväll så det blir väl nog bara att gå och lägga sig tidigt ikväll. 
Men vi får helt enkelt se vad som blir :) 

Nu ska jag iallafall packa ner allt jag behöver ha med mig, kolla så jag inte har glömt något så jag får panik hemma hos min fina. 

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll! 

puss!

e

Kommentarer
Postat av: Anonym

YEEEEEEEEEEY äntligen ett inlägg!! ;)

2012-04-10 @ 23:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback