ytterligare en tråkig måndag igen.

Skrivet den 2011-09-19 Klockan 09:48:45 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter i skolan, har svenska - litteraturhistoria vilket är så himla ointressant, iallafall enligt mig. 
Har fått läsa två olika översättningar från samma dikt av Sapfo och massa annat men det är helt ointressant för er att veta. 

Denna vecka började helt enkelt inte bra, håret ser helt fuckat ut, det regnar, alla beter sig som fittor och jag orkar inte med något. 
Som tur fick jag se min pojke en stund innan våra lektioner började och tur det. Annars hade jag inte klarat av dagen. 

Snart har jag matte och dessa jävla cpekvationer och algebra, men jag får göra det bästa utav situationen iallafall. 


I helgen så tänkte jag vara med Anton men imorse fick jag reda på utav mamma att vi ska till Stockholm på lördag till våra kusiner för att fira mig, mamma och min moster som vi alla har fyllt.
Jag som tänkte att jag skulle få göra honom sällskap i sängen under helgen men nej. 
Där förstördes allt! 

Men jag ska försöka fixa det på något sätt ändå! :) 


Min lilla pojke.. 
Jag saknar ihjäl mig efter honom hela tiden :( 


Men nu måste jag nog lyssna på Jocke, annars lär jag nog aldrig fatta ett skit :( 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback