Vilken vanlig tisdag som helst

Skrivet den 2011-09-13 Klockan 10:58:09 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter här i skolan och har världens tråkigaste matte. 
JAG HATAR MATTE! 
fan det värsta som finns! 
Är det bara jag eller är det någon utav er som också ogillar matte? 

Ska räkna massa jävla skit algebra som nog är det absolut tråkigaste som finns! 
Men måste man så måste man, ellerhur? 


Efter skolan så ska jag följa med Anton till bussen som de andra dagarna och efter det ska jag vänta på Ellinor så vi kan ta samma buss hem till hennes pappa så jag kan hämta min väska som jag glömde kvar hemma hos henne imorse. 

Sedan blir det hem och plugga och fixa det som behövs i skolarbetet och efter det blir det nog att bara ta det lugnt och sova. 

Imorgon är det idrott först på schemat som gäller som är borta i Rosvalla. 
Vi ska ha FRIIDROTT vilket jag absolut hatar också! 
Bra start på födelsedagen eller? 
Nej kanske inte världens bästa. 
Men jag får göra dagen till den bästa iallafall. 
det blir nog bra hur som helst. 

Dock tror jag inte att Anton kan göra mig sällskap imorgon kväll men jag håller fortfarande en tumme för det. :)
Får väl  tjata lite på honom att han får följa med mig efter skolan och kanske åka hem senare på kvällen. :) 

Men nu ska jag försöka räkna lite cpmatte och vara en duktig elev. ;) 

puss!


bjuder på en bild på mig och min älskling Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback