måndag igen..

Skrivet den 2011-09-12 Klockan 20:16:30 / Allmänt / 0 Kommentarer

Som ni ser så har bloggen fått ett helt nytt utseende vilket jag tackar Alexandra för! 
Kolla in hennes blogg här

Satt och skrev ett blogginlägg på svenskan men sedan orkade jag inte fortsätta så jag får börja om nu. 
Dagen idag har varit som vilken sämsta måndag som vanligt. Seg som fan, men jag överlevde. Som tur! ;) 
Än slipper ni mig inte iallafall ;) 
Stackars er ;) 

Nej men skämt å sido. 
Efter skolan mötte jag upp Anton på skolan och sedan hade vi sällskap till bussen. 
Mötte också Fabian och Daniel. Trevliga pojkar det där :D 

Kom hem efter ett tag och har bara tagit det lugnt men nu är jag på språng igen för att packa och snart dra ner till bussen som går ner till Oxelösunds centrum och Ellinors pappa där jag kommer spendra mitt natt tillsammans med henne ensamma i hans lägenhet. 
Mysigt mysigt! :D 

Men nu måste jag kila så jag hinner med allt. 

puss på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback