svenskaaaaaa

Skrivet den 2011-09-21 Klockan 13:28:41 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter i skolan ännu och har skit-tråkig svenska. 
Har precis läst en pjäs som var galet cp. :o 
Handlade om en kvinna som blev sviken av en man hon älskade och sedan bestämde sig för att hämnas på honom ( vilket är att hon ska döda honom ) men sedan så dödar hon sina barn som hon hade tillsammans med denna man för att han bara hade lämnat dom och så. 
Fattade typ ingenting för den var så konstigt skriven men aja. 
Den är läst och det enda jag ska göra nu är ett skriva vad ett par ord från grekiskan eller vad det nu kommer ifrån betyder. 
ASKUL! 

Efter svenskan som slutar om typ en halvtimme så ska jag ha engelska och fortsätta söka information om Bahamas för att ha en dialog med Elina nästa vecka inför Ingrid ( våran lärare ) 

Jag hoppas att det har slutat regna också tills jag ska hem för jag orkar fan inte gå till bussen i regn. 
För det går ju fan inte ens att ha paraply för det regnar från alla olika håll så man blir ju blöt hur som helst. 

Men jag får hoppas på det bästa! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback