Svar på frågestunden!

Skrivet den 2011-09-27 Klockan 09:45:54 / Allmänt / 0 Kommentarer

vad tänker du på just nu ^^?
Hej! Vill börja med att säga att din blogg är fantastisk! Vad läser du för bloggar själv?
Jag läser typ bara din :PpPpPpP
K R A M
Får jag chans på dig? (a) <3
Hur blev du och Anton tsms? :)
Varför började du blogga?
Är du oskuld?
vad använder du för smink?
favorit ämne i skolan och varför?
vad är det du brukar skriva om när dina inlägg är depp eller vad man ska säga :/
vad är det värsta du vet?
vilka bloggar läser du?
vad tycker du om homosexuella bävrar?
Tycker du att det är jobbigt att vara tillsammans med någon som går i samma skola? Typ att man träffas för ofta och inte får så mycket tid ifrån varandra?
Jag har själv haft det men det slutade illa, och då var det inte så kul att behöva se varandra varje dag..
vad tänker du på just nu ^^? - Din stora penis såklart Jocke! Eller?
Hej! Vill börja med att säga att din blogg är fantastisk! Vad läser du för bloggar själv?
Jag läser typ bara din :PpPpPpP

K R A M - Tack Anton, det uppskattas verkligen! ;)
Får jag chans på dig? (a) <3 - Nej tyvärr Basse, jag är redan upptagen.. Men vi kan ju alltid ha ett smyg förhållande ;)
Hur blev du och Anton tsms? :) - Vi blev tillsammans efter ungeför 5 dagar från och emd att vi träffats första gången. ( Vet att det är att gå snabbt fram men det var verkligen känslor och kärlek vid första ögonkastet ) 
Vi träffades måndagen den 29 augusti, första dagen jag kom till skolan efter att ha kommit hem från Turkiet. Sedan pratade vi i skolan på tisdagen och på torsdagen var vi väl första gången kan man säga. Sedan på lördagen var jag hemma hos honom och det var då vi blev tillsammans. Alltså den 3 september :)

Varför började du blogga? -
Jag började blogga efter att ha sett min syster göra det för först tyckte jag det verkade coolt. Sedan ändrades det och jag villa ha någonstans att skriva av mig och till slut har bloggen blivit som en modern teknisk dagbok. :)

Är du oskuld? -
nej jag är inte oskuld

vad använder du för smink? -
Jag använder mascara och puder.

favorit ämne i skolan och varför? -
Just nu är det min inritning. ( Foto A, B, C ) just för att jag älskar att fota.

vad är det du brukar skriva om när dina inlägg är depp eller vad man ska säga :/ -
Det kan vara gamla kärleksproblem som inte är lösta ännu, det är också saker som händer runt omkring mig med kompisar och saker i skolan och ibland t.o.m med familjen.
vad är det värsta du vet? - lögnare! Det är en sak jag absolut inte klarar av. Jag klarar inte heller av folk som tror och påstår att de är extremt ärliga och så är dom minst lika falska som alla andra folk är. 
Folk som tror att de är något de inte alls är, som tror att de är kungar över allt! 
Det är något jag verkligen ah. Det är sådana folk jag vill spy på. 
Sedan finns det ju såklart alltid massa annat jag absolut inte gillar som krig, våldtäksmän och sånt men det är väl ganska självklart ändå?

vilka bloggar läser du? -
Jag läser flera utav mina klasskompisars bloggar, sedan läser jag också vissa fotobloggar som http://michaelaa.webblogg.se/http://nevnarien.se/

vad tycker du om homosexuella bävrar? -
Så länge de trivs med det så är det lugnt!
Tycker du att det är jobbigt att vara tillsammans med någon som går i samma skola? Typ att man träffas för ofta och inte får så mycket tid ifrån varandra?
Jag har själv haft det men det slutade illa, och då var det inte så kul att behöva se varandra varje dag.. - Jo jag vet att det kan få de konsekvenserna men just nu tycker jag inte att det är jobbigt. 
Vi ses inte hela tiden i skolan utan vi ses för det mesta på rasterna men det är lugnt för vi hinner inte umgås så mycket på fritiden eftersom han repar nästan varje dag men det är klart att vi träffas så mycket vi kan när det väl finns tid men nej jag tycker faktiskt inte att det är så himla jobbigt. Inte än iallafall ;) 
Nej jag skoja. 
Jag tycker faktiskt att det är det är skönt att ha honom på samma skola eftersom jag saknar honom hela tiden. 
Men vi får se i framtiden hur det blir. Förhoppningsvis kommer det inte ta slut mellan oss på ett bra tag iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback