Onsdag

Skrivet den 2011-09-21 Klockan 09:47:56 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter i skolan och väntar på att vi ska börja. 
Vi börjar kl 10.00 och skulle egentligen ha haft idrott men min lärare är inte här så vi ska istället sitta i våra grupper som vi har och komma på en idé som vi ska göra för 1:orna på våran hälsadag någongång i framtiden. 
Ska faktiskt bli kul, så länge vi inte behöver vara med på det vi gör. ;) 

Det är jag och Sofia som sitter här i vårat klassrum helt ensamma men det är faktiskt väldigt skönt måste jag säga. 
Det är tyst och lugnt och så slipper man höra alla andras röster. 


Igår skulle jag fixa mina kläder och sätta in dom i garderoben och mina byråer för att plocka undan allt men efter 4 timmars jobb så hade jag inte ens fått in hälften utav alla kläder. :o 
Hela min garderob är full och mina byråer är också proppfulla och ungefär lika mycket kläder ska in men det finns INGEN PLATS FÖR DET! :o 
Jag blev fan deprimerad eftersom jag inte hittade någonstans att lägga resten utav kläderna så jag sket i det efter flera timmar. 
Så idag efter skolan blir det att åka hem och försöka hitta ett hem åt alla de andra kläderna som ska in. 
Hoppas det går bättre idag än igår. :) 

Imorgon så är det torsdag och jag har foto hela dagen igår. 
Dock så ska vi till någon reklambyrå vid 10-11 men annars har jag foto hela dagen vilket jag har längtat efter något så grönjävligt! :d 

Apropå foto så ska våran fotogrupp som skulle ha en liten roadtrip till Norge den 29-1 oktober ändrat då vi nu ska till: Nyköping-Öland-Lund-Österlen-Danmark-Lund-Omberg-Nyköping

Ska faktiskt bli jättekul måste jag säga. 
Få se något annat än tråkiga Nyköping och Oxelösund. :) 


bjuder på en bild från Turkiet i somras 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback