Min stjärna, mitt ljus för dagen.

Skrivet den 2011-09-18 Klockan 21:11:15 / Allmänt / 0 Kommentarer

Anton, det är mitt ljus för dagen, det är mitt lugn varje natt. 
Det är honom jag vill spendera all min tid med,
det är honom jag vill uppleva allt med. 
Det är han som får mig att känna de där fjärilarna i magen varje gång jag ser honom, 
det är han som får mig känna mig viktig. 

Han är den jag vill ligga tätt intill om nätterna med hans armar runt mig och få kunna känna hans värme och lukt. 
Han är den jag vill kunna ringa/smsa eller åka till när jag behöver. 
Han är pojken jag vill visa upp för alla och säga att det här är killen jag älskar. 

Det är hans läppar som mina vill vidröra, 
det är hans händer jag vill ska smeka min kropp, 
det är hans leende jag vill se varje dag för att få mig må bra. 
Det är hans röst jag vill höra för att känna mig lugnt. 

Det är han och ingen annan. 
Jag är upp över öronen förälskad och jag akn inte säga mer än att jag verkligen älskar den pojken. 

Anton Eriksson, jag älskar dig ♥






du må vara knasig och helt snurrig och ibland behöver jag inte ens förstå mig på dig. 
Men det är det som gör att jag älskar dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback