måndag

Skrivet den 2011-09-05 Klockan 14:25:44 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter i skolan och har den allra sista lektioner för dagen vilket är Mediekommunikation vilket suger för vi går bara igenom målen och betygskriterna. 
Men det måste ju också göras, right? 

Har mått dåligt hela dagen vilket suger det också för jag har haft spykänslor hela dagen men jag hoppas att det blir bättre snart för jag orkar fan inte vara sjuk längre. 
Min röst är väl lite bättre än förut men nu hostar jag som en jävla sate. 
Har både slem och rethosta och jag vill fan mörda mig själv ibland då jag knappt kan andas pågrund av denna hosta. 

Efter skolan ska jag nog träffa Anton en stund om han har tid och sen blir det hem och leta efter APU-plats för det börjar bli knapert med tid. 

Men nu ska jag iallafall försöka vara duktig och lyssna. 

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback