Lördag

Skrivet den 2011-09-24 Klockan 18:09:25 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag hade nog världens bästa fredag igår.
Vaknade halv 7 utav att mamma väckte mig trots att jag var ledig, gick sedan upp vid tio i, gick upp till Ellinor för att hämta min stora väska och sedan hem igen.
Började då fixa ordning hemma och i mitt rum och började packa mina grejer som jag skulle ha med till Anton.

Åkte sedan in vid två för att jag skulle träffa Jasmine en stund innan Anton kom till bt för att sedan åka hem till honom.
Kom hem till honom runt 5 och hade bara det allmänt mysigt hela kvällen.
Han spelade gitarr för mig, sedan åt vi tillsammans med hans familj och kollade på idol sen vid 8.
Vi kollade inte klart på idol utan vi gick ner och la oss när det var tio minuter kvar. :)
Dock gick vi inte och la oss utan han satte på Harry potter men jag somnade på ungefär två röda.
Tycker dock synd om honom som inte alls var trött och som fick ligga och kolla på när jag sov. Men efter ett tag så vaknade jag och då hade vi det bara allmänt mysigt. :)

För övrigt hade den jävla tönten glömt att ta bort alarmet klockan 06.00 för att han ska upp till skolan så hans jävla mobil ringde då och vi båda vaknade men somnade om ganska fort ändå tills min mobil ringde vid 9 och då gick vi upp och han hade tänkt göra pannkakor till frukost men ångrade sig sen när vi gick upp och det blev macka med ägg och falukorv på för hans del istället. :)

Sedan gjorde vi inte så mycket. Wille kom efter ett tag och då satt dom och kollade på någon snubbe från youtube som lirar gitarr grymt till min mamma ringde och sa att dom snart var hos honom.
Så då tog vi på oss kläderna och gick.
Jag ville inte sätta mig i bilen men måste man så måste man.
Sitter just nu och saknar ihjäl mig efter honom men jag får ju se honom på måndag och det är ju tur :D

Men nu har jag och min kusin som för övrigt är jävla random och cp varit ute och fotat och ska redigera de bästa bilderna.
Vi redigerar dom på hennes dator nu och sen kommer jag redigera dom hemma också eftersom hon inte har PS. :)
Jag lovar att lägga upp bilderna sen så håll bara ut mina vänner!

Men här bjuder jag på en bild iallafall!
Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback