LBS Lund

Skrivet den 2011-09-30 Klockan 01:38:09 / Allmänt / 0 Kommentarer

Ligger på golvet i LBS Lunds lokaler på mitt liggunderlag och kan inte sova. Är inte trött eller någonting men ska fan upp vid halv åtta imorgon så det känns kul! 
Alla andra har gått och lagt sig och jag är den enda som fortfarande är vaken. 
Ska bli spännande och se hur morgondagen kommer bli då vi ska bila över till Danmark och ha oss. 
Men det blir säkert jättebra iallafall. 
Får iallafall hoppas att jag kan få någon sömn ändå. :)

Men nu ska jag fortsätta att redigera bilder tills jag blir något tröttare. 

Berättar mer om dagen imorgon! 
Eller ja, idag eftersom den är över 00.00 :)

puss!


min finaste favorit pojke. 
Anton, jag älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback