in thees situations..

Skrivet den 2011-09-19 Klockan 23:03:14 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det är vid såna här tillfällen jag behöver känna mig uppskattad för den jag är, 
som jag behöver känna mig älskad, 
som jag behöver kunna lita på minst EN person. 

Den personen som får mig känna mig uppskattad, som får mig känns mig älskad och som jag kan lita på till 100 %
och det är min pojkvän Anton. 

Jag vet att det är mycket uppdateringar om honom men han är den enda i mitt liv just nu som får mig att må bra, som får mig att leva igenom dessa sjukt jävla jobbiga dagar, det är han som får mig kämpa även fast min motivation är så långt ner i botten som det går. 
Därför handlar det mycket om honom. 

Ni som har varit upp över öronen förälskad i en person vet nog vad jag pratar om. 
Ni vet den där speciella personen som alltdig får dig le utav bara tanken på personen. 
Den alldeles speciella personen med rösten som lugnar dig, 
den personen som har det där alldeles perfekta leendet som du skulle kunna stirra på i flera timmar utan att tröttna. 
Ja allt det där. 

Det är Anton för mig. 
Så jag hoppas ni har lite överseende med det. 
Men jag lovar att jag ska försöka få in lite annat i inlägget också ;) 

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback