HEEEEELG!

Skrivet den 2011-09-22 Klockan 17:39:14 / Allmänt / 0 Kommentarer

Är just nu hemma hos Oliver och Jasmine och har nyss fått helg. :) 

Imorgon är jag som sagt ledig och jag ska bara ta det lugnt. 
Städa lite innan jag drar iväg till Nyköping och sedan följer med min lilla älsklingspojke hem där jag spenderar natten tillsammans med honom. :) 
Ska bli riktigt mysigt måste jag säga. 
Ska också vara med när dom repar hela eftermiddagen och kvällen för att sedan tvinga honom ha myskväll med mig med filmer och lite gott käk. :) 

Jasmine mobbar mig för att jag inte kan gå ordentligt pågrund av min höft vilket jag tycker är JÄVLIGT DÅLIG STIL! ;) Men jag är inte så att ajg tar åt mig för jag vet att hon inte menar det. :) 
Annars hade det fan varit synd om henne! ;) 

Nej men ja. Det var väl det jag hade att säga. 
Men nu ska jag väl bara sitta och loda tillsammans med dom två tills jag ska hem vilket jag inte vet när det blir men det blir väl någongång forhoppningsvis. :) 

puss!


Här en bild från idag som Pernilla tog på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback