fredag - andraseptembertvåtusenelva.

Skrivet den 2011-09-02 Klockan 07:24:59 / Allmänt / 0 Kommentarer

Dålig dålig dålig uppdateringen IGEN men jag har ju kommit tillbaka till skolan och då hinner jag inte med att blogga så mycket. Det händer så himla mycket runt omkring så bloggen kommer kanske ligga lite åt sidan ett tag till eftersom jag nyss kommit tillbaka till skolan och är fortfarande skolatrött. 
Dock har vi ju inte gjort något ansträngande denna vecka och börjar med riktiga lektioner nästa men ändå. 
Från att komma hem från en semester till att hoppa i skolabänken direkt, det tar på ens krafter. 

Men jag ska försöka att uppdatera er så mycket jag kan iallafall. :) 

Steffie sov hos mig inatt. Hon står just nu i duschen och ungefär en timme åker vi till skolan då vi ska träffa Anton innan vi börjar. 
Hon ska nämligen följa med mig till min skola idag eftersom hon är ledig VARJE FREDAG! Fan vad jag bara ville slå henne när hon berättade det. 
Men så bra som jag är så lyckades jag få med henne till skolan iallafall så helg har hon inte riktigt än! ;) 
Igår gick vi till Tempo och köpte massor med godis och chips och det ångrar jag idag. 
Dock åt jag inte så himla mycket utav något men vart fan ska jag göra utav det nu då liksom? 
Ingen i min familj äter godis typ, jag tror inte steffie vill ha så mycket ( för det är fan ASMYCKET ) känns det som iallafall. 
Äsch, jag får väl ge det till Anton istället. :) 

Men nu låter det som om duschen hr slutat rinna så jag ska ta och stänga ner så jag och steffie kan hinna göra oss i ordning innan vi drar! :) 

Nu har ni iallafall fått en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu så jag hoppas ni njöt ;) 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback