torsdagen den 6 Oktober 2011

Skrivet den 2011-10-06 Klockan 10:06:50 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag sitter just nu hemma i min sköna säng men ska snart resa mig upp för att fixa mig och sen dra till bussen. 
Jag börjar halv 1 idag men drar till skolan lite tidigare så jag kan fixa klart bilderna vi ska redovisa sen på eftermiddagen. :) 

Jag saknar min pojke massor och jag skulle behöva honom något så innerligt just nu. 
Men jag får nöja mig med att se honom i skolan och försöka umgås så mycket med honom som möjligt! :) 

För övrigt så har hans band sin absolut första spelning i Trosa den 22 Oktober så om ni bor här i närheten så tycker jag ni absolut ska komma

Men nu måste jag hoppa i lite kläder så jag snart kan gå ner. :) 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback