this is the way we do it

Skrivet den 2011-10-15 Klockan 13:30:47 / Allmänt / 0 Kommentarer

känner att jag behövde slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever. 
Jag vet att jag har varit verkligen USEL på att blogga den senaste tiden men det har varit så sjukt mycket att göra och jag har helt enkelt inte haft tid. 
Förut hade jag alldeles för mycket tid, och nu helt plötsligt känns det som om jag inte har någon tid alls till att göra något :o 

Jag har blivit rödhårig igen om ni ville veta. 
Är supernöjd med det men detta är sista gången jag färgar det rött fram tills jag är 18 eftersom min mamma inte vill att jag ska ha rött hår så kommer jag bli brunhårig när min utväxt kommer tillbaka. 
Just so you know! :d 

men nu ska jag städa klart mitt rum och sen får jag se om jag drar till min pojke eller hur det blir. :) 

puss!


rödhårig och osminkad, japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback