stressad till tusen!

Skrivet den 2011-10-22 Klockan 12:38:45 / Allmänt / 1 Kommentarer

Jag lever ifall ni undrr och just nu sitter jag hemma i Oxelösund igen och ska snart om någon timme åka till Trosa där jag ÄNTLIGEN ska få träffa min älskling efter en vecka och gå på deras spelning! 
Pallra era asses dit om ni bor här i närheten! 
Det kommer bli GRYMT och kommer ni inte dit så missar ni något verkligen! 
Så det är bäst att ni kommer! :d 

Just nu springer jag runt och städar och plokcar undan grejer innan jag ska åka iväg. 
Imorgon bär det av till stockholm igen för att möta Johannes ( en på studion ) kl 12.00 och sedan följa med på plåtning! :d 
Men nu måste jag kila! 

Jag kankse slänger in ett inlägg ikväll! :d 

puss!


en helt oredigerad bild direkt efter jag färgat håret :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skulle man redigera cambilder på sig själv?

2011-10-22 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback