Storstaden nästa då!

Skrivet den 2011-10-16 Klockan 11:56:18 / Allmänt / 0 Kommentarer

Ikväll kl 6 drar jag upp till Sveriges huvudstad och glömmer Nyköping & Oxelösund i ungefär två veckor och det ska bli sååååååå jävla skönt att få kunna släppa allt som har någon anknytning till Nyköping och bara leva livet. 

Dock kommer jag sakna min älsklings pojke som bara den eftersom jag inte kommer kunna se honom på en vecka. :( Men som tur fick jag spendera dagen igår och kvällen med honom vilket var så himla mysigt så det går inte att sätta ord på det. 
Kommer dööööö bokstavligt talat av att inte kunna se honom varje dag och inte kunna pussa på honom. 
Nej usch, bara tanken är skitjobbig :( 

Men det ska bli kul iallafall. 
Nästa helg spelar hans band ju så då åker jag ner igen, och helgen efter det så ska jag till Rookiefestivalen med Alexandra och Pernilla, plus Emmas assistent för att fota besökarna som kommer. 
Längtar som fan! :d 

men nu måste jag packa och hoppa in i duschen eftersom jag strax ska åka till Nyköping och sen vidare på bussen till storstaden :d 

puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback