Måndag tredjeoktober tvåtusenelva

Skrivet den 2011-10-03 Klockan 15:14:06 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter i skolan och ska egentligen kolla på någon cpdålig film som handlar om rökning eller något men jag orkar verkligen inte. 
Jag satte mig här vid datan istället och tänkte slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever iallafall. 

Har alldeles för mycket att tänka på så jag kan inte koncentrera mig så något viktigt eller så. 
Hoppas det går över sen bara! 

I lördags när jag kommit hem från Skåne så fick jag skjuts hem utav min syster, hoppade in i duschen och sedan in till Nyköping igen för att ta bussen till min pojke där jag spenderade natten. 
Väldigt mysigt var det fast jag sov större delen utav tiden. 
Åkte hem vid halv elva eftersom min fina pojke skulle jobba från 10.00 - 14.00. 
Kom hem, sov tyå hela kvällen och det var det jag gjorde. 

Idag har det varit skolfoto vilket jag absolut HATAR och jag vill inte ens se hur kortet blir sen. 
Men jag längtar efter att få se bilden på min fina pojke. 
Han kommer nog vara lika fin som alltid. 


'' tjejen kan posa '' var Antons kommentar när han tog detta kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback