Godmorgon Sverige

Skrivet den 2011-10-25 Klockan 09:32:02 / Allmänt / 0 Kommentarer

Ligger i soffan just nu, har precis klätt på mig och ska vandra bort mot tåget snart för att åka till studion. 
Jag är huuuuuur trött som helst men ändå har jag sovit sjukt mycket inatt. 
eller så mycket har jag iofs inte sovit men jag har sovit längre och mer än vad jag brukar och är så jävla trött att det känns som om jag kan somna direkt när jag blundar ;/ 

Jag saknar min pojke extra mycket just nu för nu är det verkligen KAOS i mitt huvud och mitt liv och det är nu jag skulle behöva hans armar runt mig, det är nu jag skulle behöva höra hans andetag och känna hans värme. Det är nu jag skulle behöva höra hans röst, få titta in i hans ögon och utan att ens säga några ord, berätta för varandra hur mycket vi älskar varandra. 
det är det jag behöver just nu, men som min vanliga otur att när jag behöver honom som mest så kan jag inte få ha honom här. :( 

Men jag hoppas att jag kan få träffa honom imorgon eftersom han och grabbarna ska upp hit på August burns red och kolla så jag tänkte åka dit och möta upp dom. Eller ja, se ifall jag kan hinna träffa dom innan de ska på spelningen. 

Men nu måste jag kila. 

Berättar hur dagen har gått ikväll. 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback