dååååålig uppdatering här JA!

Skrivet den 2011-10-11 Klockan 09:22:31 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag vet att jag inte har varit världens bästa på att blogga nu undetr helgen men jag har tappat bort min laddare till skoladatorn så har inte kunnat ladda den så jag tänkte uppdatera er om min helg. 
Fredags - följde med älskling hem, kollade på när han och grabbarna repade en stund innan vi drog till Lisa och bestämde vad vi skulle käka och vilken film vi skulle glutta på. :) 
Sedan gick jag och grabbarna och beställde pizza till dom och när vi kom hem så gick det inte ens 5 minuter innan min fina pojke hade käkat upp sin Calzone. 
Mitt lilla matvrak :d 
och inte nog med det så fick han typ halva Willes pizza och tog en bit från Pontus också tror jag. PLUS pizzasallad. 
Jag fattar inte hur han kan äta så mycket och ALDRIG gå upp i vikt. 
jävla lyckost! 
Iallafall! Sen kollade vi på något helt jävla sämst film. Blev helt mindfuckad av den. Sedan drog vi hem och gick och la oss. 
Jag hade iallafall trevligt och det tror jag alla hade. :) 
lördag - vi vaknade, låg och drog oss i sängen ett bra tag, gick upp, käkade frukost, sedan kom Pontus och hämtade nyckeln till stugan för dom skulle repa innan Pontus skulle dra på något kalas vid tre. 
Jag tog bussen hem som gick vid halv två och när jag kom hem till Nyköping så kom mamma och hämtade mig så åkte vi och hyrde film som jag satt och kollade på kvällen. 
söndag - gjorde typ absolut INGENTING. 
Satt hemma, lyssnade på musik hela dagen och hade astråkigt. :) 


Igår hade vi hemstudiedag för alla lärare skulle ha utveckligssamtal med alla elever under dagen coh då gjorde jag ingenting heller. 
Jag hjälpte min syster med att försöka rensa ut hennes gamla papper från 2008 och så. 
Sedan på kvällen hade jag utveckligssamtal och det gick faktiskt förvånadsvärt bra måste jag säga! :) 

Men nu känner jag att texten blev ALLDELES för lång om det är någon som orkat ta sig igenom allt hit. 
Så jag säger att detta är allt för mig just nu. 

Uppdaterar senare om skolan. 

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback