blööööööö

Skrivet den 2011-10-19 Klockan 09:12:36 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag tänkte bara slänga in ett litet och snabbt inlägg. 
Jag sitter just nu i soffan i min onepiece och täcke över mig, mår sjukt jävla illa. 
Kändes som om jag spenderade hela natten på toaletten ( vilket jag typ gjorde ) 
så jag hoppas att jag mår bättre under dagen och kan gå till jobbet imorgon. 
Missade en plåtning med Johannes idag pågrund av mitt illamående vilket suuuuuuger! 
Men jag hoppas det kommer fler plåtningar jag får hänga med på :) 

För övrigt så har min älskling och hans band deras första spelning på lördag i Trosa och jag ska självklart åka ner och kolla. 
Saknar ihjäl med efter honom för att vara hela ärlig. 
Allting påminner om honom konstigt nog och dessa två nätter har jag nästn somnat med tårar i ögonen för jag har saknat honom så mycket. :( 

Men det var det jag tänkte berätta iallafall. 
Att jag lever osv. ;) 

Men nu ska jag fixa i ordning lite frukost och hoppas på att den stannar kvar. 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback