blöööö

Skrivet den 2011-10-05 Klockan 09:23:57 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter i skolan och ska snart dra bort mot idrotten som börjar klockan tio men duktig som jag är så glömde jag mina idrottskläder idag igen OCH att det var sovmorgon. 
Kom på det sen när jag stod och väntade på bussen med Ellinor. 
Jag tvingade med Ellinor upp fast hon börjar halv elva. 
Ja jag är faktiskt snäll! (a) 

Idag blir det skolan, sen blir det att följa med Josse till gumsbacken och prova hennes studentmössa. 
ska bli kul. 
FÖR NÄSTA ÅR ÄR DET FUCKING MIN TUR!!!!! 
Längtar som in i helvete! 
Det finns fan inte! :d 

Men nu måste jag packa ner datorn och börja gå så jag inte kommer försent. :) 

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback