blöööö, segt!

Skrivet den 2011-10-07 Klockan 15:17:25 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter ute i det '' nya köket '' om man kan kalla det för det med älskling och väntar på att klockan ska bli halv 4 så vi kan dra då plutten slutar. 
Jag slutade typ efter lunch för vi fick flex-tid så har suttit här ända sen dess och väntat på pojken min. 
Men snart får vi dra hem! 
Fan så skönt! 

Ska till Trosa idag, till Lisa ( Fabians brud ) med dom och de andra grabbarna ikväll och laga och käka god mat och sedan kolla på film. 
Vad det blir för käk eller film har vi ingen aning om ännu men då blir det bara ännu mer spännande sen. 
Hur som helst kommer det bli asbra ändå. :)

Jag ska egentligen blogga om första dagen på våran roadtrip men Frida och Pernilla har redan gjort det idag så jag väntar lite tills imorgon tror jag. 
Om det inte blir på söndag. :) 

Men nu ska ajg se om älsklingen behöver hjälp med något så vi kan få gååååååååå. 
Orkar inte sitta här mer. :d 

JUSTE! 
Jag har fått min praktikplats nu vilket kommer vara hos Emma ( min fotolärare ) i Stockholm och under två veckors tid som vi ska ha praktiken så kommer jag bo i hennes lägenhet mitt på söder själv medans hon bor hos sin pojkvän som hon alltid gör nu för tiden. :) 
Ska bli så jääääävla grymt! 


Tänkte bara upplysa er om det. 
Så om någon är i Stockholm då så är det bara höra av er. 
Det är under veckorna 42 & 43 :d 

puss!


bjuder på en helt oredigerad bild på mig och min fina älsklings kille! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback