2011-10-24

Skrivet den 2011-10-24 Klockan 10:38:14 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter i studion just nu, har precis hjälpt Isabell att packa ner alla grejer Johannes hade på en plåtning och nu sitter jag bara och chillar medans hon städar allt annat. 

Jag smsade Emma igår och frågade vad jag skulle göra idag och hon sa att jag skulle vara här i studion klockan 9 och hjälpa Isabell så det var jag. 
När jag väl kom hit vid kvart i 9 så smsade jag Isabell och sa att hon skulle komma och öppna och då ringde hon tillbaka och frågade vad jag gjorde här redan. 
Jag sa att jag skulle vara här vid 9 och frågade vart hon var. 
Då berättade hon att hon hade sagt till Emma att jag kunde börja klockan 10 istället men det hade inte kommit fram till mig så hon fick skynda sig och komma hit. 
Efter ungefär 45 minuters väntan så kom August som äger hela studion och öppnade åt mig och två sekunder efter kom Isabell. 

Funderar på att gå och köpa en varm choklad eller något så jag kan värma mig för jag fryser fortfarande även om jag har varit inomhus i ungefär 1 timme. 
Men jag hoppas att jag blir lite varmare snart. :) 

Vi får helt enkelt se vad jag får göra idag. 
Som det ser ut just nu så lär jag bara sitta och chilla i soffan för det är exakt det jag gör just nu!
livet är bra ibland :d 

Men nu ska jag sätta i musik i mina hörlurar och drömma mig iväg :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback