2011-10-23

Skrivet den 2011-10-23 Klockan 16:45:58 / Allmänt / 0 Kommentarer

Ligger i soffan i lägenheten i sthlm igen eftersom min rygg har fuckat ur helt så jag kan knappt röra mig utan att det gör ont. 

Jag var ju hemma i Nyköping i fredags och igår far jag till Trosa och kollade på min älsklings spelning och dom var SJUKT grymma även fast det blev lite fel i början. :d 
Men som Fabian sa igår efter spelningen '' från och med nu kan det bara bli bättre '' och det är sant. 
Nu taggar vi redan tills nästa spelning! :d

Jag tror dock att jag har glömt min kamerasladd hemma i Oxelösund så jag kan inte ladda in bilderna på datan och redigera dom. 
Men jag får göra det i helgen när jag åker hem. 
Jag skulle ju egentligen följa med till Rookiefestivalen men jag kommer inte klara av det. 
Det är mycket som hänt den senaste tiden och väldigt mycket personliga saker som gör att jag inte kommer kunna åka. 
Ska bara prata med Emma om det och jag hoppas hon förstår. :)

Funderar på att hoppa upp ur soffan och laga lite mat för har inte ätit något på hela dagen. 
fast mamma gjorde ju en matlåda till mig imorse. 
Vad skänt, då slipper jag laga mat! :d 

Nej men nu ska jag käka och sedan ut och ta en nypa frisk luft. :) 

puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback