världens bästa fredag

Skrivet den 2011-05-06 Klockan 09:25:04 / Allmänt / 0 Kommentarer

Idag kommer Vcitoria och jag kan inte må bättre. :) 
Ska möta upp henne runt halv 5 så drar vi hem till mig och så ska ajg färga min syster hår. 
Sedan ska Victoria få färga om mitt hår igen eftersom det blev fläckigt och fortfarande brunt på vissa ställen. 
Men det blir nog bra. :) 

Bilderna igår var riktigt dåliga så ni får en bättre bild sen, jag lovar! :) 

Skolan nu och jag har media men orkar inte jobba så jag sitter och lyssnar på musik och letar efter ny, bra musik. 
Solen har varit på ens sida idag och det är skönt! 
Nu fan hoppas jag att den stannar, eller vad säger ni? :) 

Om bara några timmar kommer den finaste.
längtar sönder!

puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback