varit upptagen

Skrivet den 2011-05-11 Klockan 21:17:35 / Allmänt / 1 Kommentarer

Förlåt för dålig uppdatering men idag har jag bara legat hemma och solat för det har varit så skönt väder och visst har det givit mig ett resultat efter några timmar ute i solen. 
Skönt har det varit som tusan men extremt varmt i vissa tillfällen men det är så det ska vara. :) 

Imorgon blir det skola och efter det blir det hem snabbt som attan och sola om det fortfarande är fint väder för jag hörde att det skulle bli dåligt väder på fredag och i helgen. 
På fredag drar jag till Victoria igen, om vädret håller sig uppe så ska vi grilla med några utav hennes polare, annars får vi hitta på något annat. 
På lördag är det Oxelömarknad som förmodligen ska kika in en stund på. 
Det är ju trots allt tradition. :) 
Men om det regnar tror jag att jag skippar det. 
hur kul är det att gå bland flera tusen personer i regn och vara blöt? 
Inte direkt det första jag vill göra. 
Men jag hoppas vädret är på min sida. :) 

Nu ska jag fortsätta spela lite med musiken högt spelandes i min ipod docka och prata med Victoria. 

Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kom du på namnet "flygande bananer" ? :p

2011-05-11 @ 21:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback