välkommen sommaren!

Skrivet den 2011-05-10 Klockan 13:41:06 / Allmänt / 1 Kommentarer

Hade Nationella i engelska på morgon, hör och läsförståelse.
Gick väl helt okej hoppas jag iallafall! 

Nu har jag religion och slutar om 55 minuter, ska följa med Frida på stan en snabbis då hon ska kolla på bikini och sen drar jag hem och solar! :) 
Vädret är ju bara för underbart. 
Vill bara hem, sitta framför elden på baksidan med en glass i handen och trevligt sällskap! 
Skulle ju inte sitta helt fel, eller vad säger ni? :) 

Snart tycker jag själv att jag måste ta mig i kragen och göra något riktigt somrigt för att verkligen få in känslan. 
Som t.ex spela kubb med bra sällskap, eller grilla kanske? 
Bada är ju uteslutet då jag inte gör det, men man kan ju alltid följa med när andra gör det. :) 

Vi får helt enkelt se vad det blir. :) 

puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför badar du inte? Gäller det bara i havet eller i pooler också?

Så kommer inte du bada när ni är i Turkiet?

:)

2011-05-11 @ 12:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback