trött tjej!

Skrivet den 2011-05-31 Klockan 14:11:32 / Allmänt / 0 Kommentarer

Har för en stund sedan vaknat upp efter att ha sovit ungefär en timme på lektionen. 
Det känns inte bra, jag mår inte bra, humöret är inte på topp och skolan suger. 
men vad kan man göra? 
Det är bara stå ut. 

Jag ska egentligen vara ledig imorgon men jag har inte jobbat så mycket på mina arbeten idag så jag ska hit imorgon och göra klart dom för att sen som sagt dra till Stockholm. :)
Ska bli skönt att få komma bort lite :) 

Nu ska jag ta det lugnt i ungefär 20 minuter innan jag slutar och beger mig till bussen. 
Hoppas den kommer i tid så jag kommer hem fort och kan sola! :o 
Nu jävlar ska jag fan bli brun! 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback